tintinqb

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 20:22

Heej allihppa! Tänkte visa två fail bilder som Evelinn har tagigt!


   

Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 17:44

tjaba hitta en snygg outfits men asså stövlarna var vell inte så jätte snygg! ;)


   Ja ni ser ju vart jag har taggigt bilden någonstans! :D

Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 17:26

 


Klä dig som nellie har ju många skrivet på sina bloggar! Men vrf ska jag klä mig som hon när jag har en egen stil

Visst de skriver så här för att sälja mer sådana kläder! Men ändå. Jag har min egen stil och den kommer jag att hålla.

Många vill ju se ut som hon osv. Men vrf kan man bara inte vara sig själv och bara vara??


Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 16:23

Denna frymma tjej hjälper mig hela tiden på tävlingarna eller träningar!

Hon går och går med mina små ponnysar!  Hon gör  allt vad man än säger! :D

 Hon är altid jätte gald och ja hon är bara bäääst!!!!

Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 16:11

 


Fleecetäcket kan användas både som svettäcke, transporttäcke eller stalltäcke under de varmare månaderna av året. Täcket kan även användas före och efter tävling/träning för att värma upp muskler och hjälpa dem att återhämta sig. Detta terapeutiska täcke har ett polypropylenfoder med Welltex™ och ett yttermaterial av polyester. Täcket är förstärkt med polyester i halsöppningen för att undvika skavsår eller sträckning. Fleecetäcket har en mjuk pälsaktig textil vid manken för att undvika skavsår. Utrustat med dubbel bogknäppning, kryssgjordar med tryckknappar, en stort svansskydd och svansrem. Ryggen är försedd med ett band för att undvika sträckning.

Prset ligger på

 1.980,00 :-
Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 16:06

Hej fick lång tråkigt hemma så ringde till mormor så hon fick hämta mig.! 

Men kommer nog upp lite roliga saker här på bloggen ändå! :D

Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 15:03

Hej nu kommer en bild på mina rosetter!


 Inte så bra bild kvalite! :D  

Av Jonna Sunvisson - 15 februari 2012 11:29

 


Nu är alla svenska hoppryttare klara till Göteborg Horse Show och Scandinavium. Det blir totalt 12 svenskar på startlinjen.

De som rider i Scandinavium är Rolf-Göran Bengtsson, Malin Baryard-Johnsson, Angelica Augustsson, Henrik von Eckermann, Lisen Bratt Fredricson, Niklas Arvidsson, Linda Heed, Peder Fredricson, Douglas Lindelöw, Erika Lickhammer, Helena Persson och Emma Emanuelsson.

EM-laget var klart sedan tidigare och efter fina prestationer i Borås Grand Prix i helgen blev även Lisen Bratt Fredricson och Niklas Arvidsson klara.
- Vi har betonat att Borås var en mycket viktig tävling, säger förbundskapten Sylve Söderstrand.
- Det var otroligt roligt att se Lisens Grand Prix-ritt med Matrix i Borås.

Under måndagen tog förbundskapten Sylve Söderstrand ut övriga sex ryttare.
- Truppen till Scandinavium är enormt stark, konstaterar han.
- Att det är sån styrka i truppen visas med all tydlighet av att vi tvingades ställa svenska mästaren Lotta Schultz och Jens Fredricson åt sidan. Lotta har ju visat bra form och Jens var bästa svenska ryttare i Ericsson Globe.


Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards