tintinqb

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Jonna Sunvisson - 9 februari 2012 19:43

GP ponny är inte det ganska dåligt att man måste bo i göteborg för att vara med??

Det är ju bara 80 cm för c-ponner!! Asså tänk vad mycket starter det skulle vara om det var öppet för alla.  Så dissar GP ponny grymt mycket för det. 


Men annars så tycker jag att det är jätte kul att titta på osv. Även roligt att höra vad domarna tyckte om ritten! 


Denna tjej vann förra året, hon hade bara haft hästen i 2 veckor och sedan går och vinner!! Det är coooolt!!! :D 

Blev riktigt nöjd med redigerade bilden!! :D   

Av Jonna Sunvisson - 9 februari 2012 17:49

Hej har precis kommet hem från dansen. Gick bra träna både bugg,chacha och djiav!


Men inge mer med det! :D


Mina underbara lag kamrater!! :D   

Av Jonna Sunvisson - 9 februari 2012 13:36

Denna tjejs blogg är verkligen bra. Känner henne inte och har aldrig sett henne tror jag. 

Men hennes blogg är super. 

Jag har bara läst den några gånger men de få gånger jag har läst den så tycker jag att den är bra!!


Om ni vill se hennes häst timon så får ni gå in på bloggen! Den är riktigt fin!




Av Jonna Sunvisson - 9 februari 2012 13:18

Hej blev sent i går så kunde inte göra något resultat inlägg. 

_________________________________________________________________________________________

Jag red Joel igår. Han var lite seg men jag var nöjd med han ändå. 

Jag har ju blivet lite rädd nu eftersom när jag trilla av så slog jag ju i huvudet sten hårt och 

jag blev väldigt yr sen.  Så nu är jag ganska rädd. 


Därför hoppade jag inte mer än 50-60 cm. 


Föst hoppade jag på ett pytte liten kryss i båda galopp och trav. Han skötte sig ut märkt han gick ganska mycket i form då. 


Sedan hoppa mamma av tintin och hjälpte mig. Jag fick hoppa en liten sväng övning med 3 hinder. Jag 

träna mest på att kunna sitta tillbaks när Joel har landat. 


Jag träna även med att han inte skulle ta ner huvudet i backen och öka på efter hindrerna. 

Jag lyckades ganska bra. Trilla iallafall inte av och det är ett gott tecken. 


Det var inte så mycket mer att tilläga på detta inlägg! Men vi tog inge bilder . 




Tittar dock ner för att se om jag har rätt galopp! 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards