tintinqb

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Jonna Sunvisson - 11 februari 2012 22:36

Dock kan jag inte ladda upp bilder osv men skickar en länk så att ni han se sadeln där!

http://www.kallquist.se/produkter.html?app=2&product=pessoa-gen-x-elite-40008


MJUK sadel som verkar jätte skön. Snyggt med två olika färger!

Skulle inte vara jätte snyggt om det skulle vara svart och brunt men mörk och ganska öjus brun tyckte jag var jätte snyggt!! :D


Vad tycker ni om sadeln?? ;)

 

Av Jonna Sunvisson - 11 februari 2012 22:30

det blev ju inte bättre bara för att tintin fick kolikkänningar.. Joel trampa ju upp

ett jack på  kronranden och börja blöda,trampa av sig ena transportskydet ( Bak ) och ta sönder dem!

ÅÅÅÅ HÄSTEN!!!!!!

Så jag hoppas det kan gå över. det blev ju inte så farligt han är ju inte halt eller något sådant.

Men man blir ju ganska trött ibland på de små fyrbenta djuren!




Av Jonna Sunvisson - 11 februari 2012 21:29

Hej på er. Har kommet hem från tävlingen med sjuk ponny :( .

Först som sakt red Ronja Joel ( Har ju blivet hopp rädd ) . Gick bra han testa henne med ett stopp men

han testa nog med fel tjej. ;)

Hon fick då tre tidsfel och ett stopp. Men jag är jätte nöjd med henne och Joel.  Sen då då skulle jag rida T.T Men Ella sa att han hade försökt att lägga sig lite längre bort. Minns hon prata så la han sig igen. Han kanske gjorde det mellan 4 och 5 gånger. Han har  kolikkänningar. Så vi har gett han pafinolja.


Men han har blivet bättre och bättre!! :D


   JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA PONNY!!!! <3333333333333



Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards