tintinqb

Alla inlägg under september 2011

Av Jonna Sunvisson - 30 september 2011 16:29

DETTA ÄR JAG BRA PÅ!

Jag är bra på att hoppa med mina ponnysar.

Och jag tycker jag är duktig på att

handsas med djur!


 


Av Jonna Sunvisson - 30 september 2011 15:19

Tja blir ingen uppdatering i kväll för jag ska på fest så det kanske blir ett tellefon inlägg! =) Hade bra! =)

Av Jonna Sunvisson - 27 september 2011 16:53

Vad måste jag träna mer på??

 

Jag behöver träna mer på att ta upp handen när jag rider Joel.

För att han förstår inte vad jag menar

annars.


 

Av Jonna Sunvisson - 27 september 2011 16:42

Varför jag började rida??

 

 

Jag började rida för att min mamma tyckte om hästar enda från hon var liten. Och jag började på en ridskola som hette folkatorp. ( Tror många vet vad det är för någon ridskola. =) ) 


Sen fick jag en egen lilla ponny ( TINTIN )

Och då ville jag börja rida. Så gick det till för mig

när jag ville rida!

                                      hade bra ses i nästa inlägg!

                                                  
            

Av Jonna Sunvisson - 27 september 2011 16:40

Detta är min favorit bild på TinTn!



 

Av Jonna Sunvisson - 27 september 2011 15:17

1. En bild på favorithästen

2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning

Detta kommer jag att följa ett tag



Av Jonna Sunvisson - 25 september 2011 15:51

Heej nu kom jag nyss hem från tävlingen. Jag tävla joel i dag 40cm bara men hade ju inte hoppat nån gång förrutom när jag prov red men det var bara ett litet kryss. Men jag är jätte jätte jätte nöjd med honom jag galloperade och travade på hindrerna. Det var ju första gången jag hoppade en oxer med han. Men med tintin vann jag komentation tävlingen. Sen i kmet så red jag inte Joel utan bara TinTin.  Och där kom vi tvåa. Är jätte nöjd med helgen. Vi har räknat rosseterna. och jag fick hem 7 rossetter på en helg. Och nu har jag 75 rossetter totalt. Herrå!! =)




   

Av Jonna Sunvisson - 25 september 2011 15:45

Heej igår så red jag dressyr med TinTin och joel. Jag red först tintin. Han gick jätte fint i Lc2.an ( Då var jag med en tävling som då kallades komination. ) Där lädde jag tävlingen fick 63 eller 64 % Sen red jag Joel han gick vell så där men var ju då 4 gången jag satt på honom. Men med honom fick jag 59 % Kmet kom jag tvåa med TinTin och 5.a med Joel. Men det var allt från dressyren herrå!!



Ps: Bild bomb kommer senare från täövlingarna. =)

  inte världens snyggaste bild men än då. =)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards