tintinqb

Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna Sunvisson - 30 juni 2011 10:00

Hej nu kommer inlägget jag inte berättade vad vi hade gjort...... Vi har köpt en pool. Den är 4 m och 50 cm eller så. En rund är det. Den är jätte stor. Den håller på att fylllas på eftersom Jag fick den igår. Jag kanske kan ta en bild på den så n får se hur den ser ut. Men nu måste jag leka med Caspian så herrå så länge.

Ps: Idag är det finnal i vredstorp

tid: kl 17.00

laget börjar: Cirka 18.30

inträde: GRATIS

fika och godis: Finns

laget ligger placerad: 1.a i serien ( Hemmma plan idag )

Hiur många lag: 11 st

Kom och heja på oss.

    VI ÄR DEM BÄSTA VINNER FÖR DET MÄSTA VI ROPAR BÄST I EROPA VI I VIBY ÄGER ÄGER VI I VIBY ÄGER ÄGER!!!!!!!!!!!!!

HEEEEEEEEEEEJAAAAAAAAAAAAA VIIIIIIIIBBBBBBBBYYYYYYY!!!!!!!


Av Jonna Sunvisson - 30 juni 2011 09:51

I går kom Emma typ kl 11.00 Jag ska berätta om vad vi gjorde först så hoppade vi lite med caspian och sen gick vi till min morfar och åt lite grann. Det blev kött,potatis och sås. ( MUMMS ) Sen gick vi hem och var på stutts mattan med vattenslangen. Vi blev dyngsura. Sen gick vi över till grannen och tog ett dopp i deras pool. Sen gick vi upp och kolla på en film. Det blev själa en tjuv. Jag tyckte den var jätte rolig och bra men Emma fattade inte nånting.    Sen......... jag ska berätta det på nästa inlägg. men efter det jag inte berättar så gick vi över till grannen igen och bada. Men läsnesta inlägg ska ni få se var det är.

Av Jonna Sunvisson - 30 juni 2011 09:48

Heej förlåt att jag inte har bloggat men jag kunde inte för att jag var med Emma och min dator var pajad på mitt rum så nu kommer det mång inlägg.   

Av Jonna Sunvisson - 29 juni 2011 10:47

Heej ni har vell inte missat tävlingen på agrias hemsida. Jag och min ponny är med i tävlingen och min lilla prins Cansoian är med i hund tävlingen så gå in och rösta på miiiiiiig och min älskade TinTin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   
  <33333333333333333

http://agria.se

Av Jonna Sunvisson - 28 juni 2011 22:54

Heej! Idag har ju jag varit i stallet. Jag red i lindhult. Först skrittade jag ju dit så jag behövde inte skritta mer. När jag kom in så började jag  trava lite.  Han gick i form typ direkt och han var ganska mjuk och så. Vi började göra lite cerpentiner sen. Gick ganska bra han böjde och löd som jag ville. Sen skulle jag trava han i form men ändå rida kanska upp med henderna alltså en bra höjd och så skulle min händer vara  ihop typ. Ni fattar nog vad jag menar. Sen började jag galoppera honom han var samlad fortfarande och löd för skänkeln. Vi

gjorde lite volter här och där för att han skulle bli ännu mjukare. Sen tyckte jag att det skulle räcka för honom därför att han hade varit så himla duktig. Men jag glömmde att  berätta om när vi skulle gå upp till lindhult kom en jätte jätte stor broms. Så vi försökte springa ifrån den men vi lyckades inte så himla bra. Så jag fick ta en ormbunke att hota bort med!!!!!!   

  hihihihihi

 

Av Jonna Sunvisson - 28 juni 2011 22:48

Heej nu har jag kommiet hem och så nu kommer ju bilden på


Tove Olsson på Myranda

 

Av Jonna Sunvisson - 28 juni 2011 15:04

Oj hoppsan fasnade lite på ett spel på http://spela.se Man inrede husdjurs bömbler och lite sånt. Men jag hann inte göra klart för jag kom på att jag kanske kunde blogga lite. Men jag har inte så mycket om att berätta om längre om inte ni kommer på något. Ni kan ju komentera och ge mig lite förslag.

ses!!   

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards