tintinqb

Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 09:46

Heej! Jag tänkte berätta lite om min kanin Lakritzo. Han är 2 år gammal. Han är svart och har lite längre hår mellan öronen. Han är en dvärg kanin. Och han är enormt tuktig på att hoppa. Han har hopppat en meter. Men en tjej som heter Lisa ( http://lisaochniljljus.blogg.se ) Det var där jag köpte han eller jag fick han det utsom. Lisa du är bääääst <3 . Han har hoppat 170cm långt med mig. hans bur är en meter lång en meter bred och en meter hög. Det är en som heter Viktor som har byggt den. Men det var allt för mig.

Herrå.    

Av Jonna Sunvisson - 23 juni 2011 15:15

Heej! I går var jag med Emma. Vi typ lekte häst hela dagen. Emma sov över och sen nästa morron kom agnes typ kl 9. Visste inte ens att hon skulle komma så tidigt. =) Men vi var allla tre men skriver mer sen heej då



Av Jonna Sunvisson - 22 juni 2011 10:54

Nu har jag ättit klart min frukost. Blev en grillad majs kolv och en fläsk file. Jag äter inte macka eller vanlig frukost om man säger så. Men jag älskar tacos till frukost.

Vad brukar ni äta till fukost??

   Tacksam för svar.

Men idag är jag hemma själv tror jag har inga planer eller så. Ska se vad Emma gör idag ( http://vibymuppen.blogg.se )

Men herrå!!



Av Jonna Sunvisson - 22 juni 2011 09:10

Heej! God morgon får man vell säga nu. Skrev ju inget i går men det var för att itt internätt inte funka. Det kan hända väldigt ofta för min datar  är inte som allas andra tycker jag i allafall hihi. Men kommer väldigt mycket i  nlägg idag!!


 


Av Jonna Sunvisson - 20 juni 2011 22:24

  

Av Jonna Sunvisson - 20 juni 2011 22:15

Prins Caspian är min tuffa och snygga hund. Han säger att jag ska skriva att han hoppar bra och att han är född den 16 april. Och han är som en Prins. Han är en liten olydig hund men han är ändåhelt underbar. Han är 1 år Och han är en påhittig liten buse. Han är en blanding mellan Chihuahua,pappilon,jack russel och bordi collie. Han kommer ifrån Malmö. Han är en ängel på att hoppa.  

Han är en   hihi


Mvh Jonna och Prins Caspian.

           

Av Jonna Sunvisson - 20 juni 2011 22:07

Heeej. Idag blev ju vi i hopp laget intervjuvade. Han frågade hur länge vi hade ridet och så frågade han hur det fick fören med sin ponny. =)

Och lite senare hade jag och Lisa ponny rejs och hon drar i väg i en kanon fart på lång sidan och TinTin bara sätter sig typ och det kändes som han skenade fasst han inte gjorde den men han bara bocka så jag skrek Liiiiiissssaaaa så att hon skulle stanna. Och då åker jag av. Och tränset åker ju av så klart. Men sen kommer hon och vi tittar på varadra och sen började vi gappskrata. Hahahahahahahahahahaha!!!! =)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards