tintinqb

Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna Sunvisson - 17 juni 2011 09:28


Snälla följ mig via bloglovin också! =) 



Följ min blogg med Bloglovin

Av Jonna Sunvisson - 16 juni 2011 22:12

Heej!!

Nu tänkte jag ha en blogg tävling med er som tittar. 

Den som stavar rätt får en läkning på min blogg. 

vilken är min favorit hopp ryttare?? 


Tacksam för svar! 


God natt allihppa

                                    

Av Jonna Sunvisson - 16 juni 2011 22:05

Heej nu sitter jag framför datorn igen och bloggar. Brevid mig sitter Emma http://vibymuppen.blogg.se . Vi skrattar och har kul minns ni kollar på min tråkiga blogg..... NÄÄÄ jag bara skoja såklart ärden här bloggen rolig.   Det finns ju alltid massor och göra.


I morgon ska jag föja med Emma till en dressyr träning. Jag kommer vara fotograf så kanske lägger upp några bilder påå henne och henne c-ponny Sörbys Zilda.

Men hade bra så länge! 


Herrå!     

Av Jonna Sunvisson - 16 juni 2011 18:51

Heej och välkommna ska jag väll säga till min ny fina blogg. Jag heter Jonna som skriver detta och jag är häst galen tjej. Min häst Quite Bright ( TinTin ) är en b-ponny mak 122cm Vi håller på att träna varandra till hoppningen vi har 52 rosetter och 9 plaketer vissa är dressyr och vissa är hoppning. Jag har haft TinTin i 7 år och vi tävlar mest Lc. Vi har startar några startfälltävlan och några dressyrer. TinTin har även startat utställningar med vinster och placeringar. 

Men det var allt för mig men kom i håg att läsa denna blogg varje dag. 

 Herrå! =) 


// Jonna

     

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards