tintinqb

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 26 augusti 2011 18:11

Heej har fixat ny omröstning!! =)

Av Jonna Sunvisson - 26 augusti 2011 18:06

Heej har fixat ny header tycker ni om den?? Hoppas det! Ni kan ju sätta betygg 1-10 i komentaren! =) Hade bra ses i nästa inlägg!!


    Mina älskade djur! =)

???

Av Jonna Sunvisson - 26 augusti 2011 17:12

Nu har jag jätte dålig statestik. Men varför?? vad vill ni se mer av komentera då så jag kan göra bloggen bättre!! =)

Av Jonna Sunvisson - 26 augusti 2011 10:43

Hej alla ni som är häst tjejer/Killar jag tror att ni kommer att tycka om detta online spel!! =)

http://se.howrse.com/?origin=adwords&gclid=CK2gjYPJ7KoCFYS_zAodWmdrNw


Av Jonna Sunvisson - 26 augusti 2011 09:20

Den som van. Eller de som vann rektare sakt är Lisa och Lina! Nu vart det inte då  5 som var med. Men jag tyckte att det var dem finaste!!!! =) Men nu är det ju så här att man skulle vinna en fråge-kortlek! Men jag har ju bara en men Lisa har ju redan en läkning här så att hon tycker jag kan få kort leken och du Lina kan få en läkning! Hoppas det är okej! =) Puss och Kram på er!!! =)

Av Jonna Sunvisson - 25 augusti 2011 10:45

Hej idag igen! Idag ska jag nog vara hemma hos min mormor!! ( Kanske ) Men om jag är det så kanske det inte blir så himmla mycket bloggande. Men vad vill ni läsa om?? Komentera vettja!! =) Hade bra så länge herrå! =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)



<33<3<3<3<3<3<3<3<3


  Detta var efter en utställning!! =)

Av Jonna Sunvisson - 24 augusti 2011 19:45

Tänkte berätta om min favorit häst ras är och det är Welsh mauntiain!


  Gud vad söta ni är!! =)

Av Jonna Sunvisson - 24 augusti 2011 19:26


Lite fakta om Mulle

   Mulle tecknas av en tjej som heter Lena Furberg. Lena  bor i USA och tecknar enbart för min häst.

Hon tecknar också serien Jojjo och gänget och en hel del vanliga serier. Mulle föddes 1972, till och börja med var han kludd i Lenas anteckningsböcker i skolan.

Han publicerades först i tidningen Ponny-bilder och hette då Munter.

Mulle är en korsningsponny, mamman Smörblomma var fjording och pappan Åskmolnet var mustang.
 

Mulles ägare och matte heter Molly. Även om Mulle bråkar och ställer till det då och då älskar hon ändå Mulle av hela sitt hjärta. Mollys  uppfiningsrika och bästa  kompis Kajsa äger Mulles bästa kompis Pilen.

Mulles favorit godis är hallonbåtar, dajm och        tulpaner.

I övrigt äter han allt från havre till tuggumi!


  HAHAHAHAHA!!!! =)
HÄR KOMMER EN LITEN BILD! =)


                             // Jonna!!!!!!!




Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards