tintinqb

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 3 augusti 2011 10:27

Heej igår kom jag hem från marion lägret. 


Dag 1: Kom dit och packade. skulle ha markabets träning kl 10.45- 11.45 Gick super. Det var två hinder på en llinje och där skulle jag få 6 gallop språng om jag hade kommiet i lugn och sannsad tämmpo. Men jag kunde också få fem galopp språng om jag ökade lite. Men Marion sa att jag skulle sattsa gärnet så jag kunde får 4 galopp språng. Jag klarade det. Jag var jätte jätte nöjd med den träningen. PÅ kvällen skulle vi ha höjd hoppning med sadel och utan. Jag klossade på 80 med sadel och jag klossade på 85 utan sadel. 


Dag 2: Hoppning. gick hur bra som helst för mig.    Har inte jätte mycket att berätta om hoppningen. Lite senare på dagen så skulle vi gå ner och bada med hästarna. Jag följde inte med med TinTinför han blir ju lite galen när man måste gå på led och sen gillar han inte vatten!! Men jag och Ida fick åka fyrhjuling dit. Alla fick bada utan häst också.


Dag 3: Dressyren på morgonen gick så där. TinTin var lite stel och inte ville gå i form. Vi fick lär oss ett dressyr program dan inannan så att vi kunde rida nästa dag. Och då skulle vi köra cadrill. Vi var 3st. vi hållde på att kroka men det gick bra. på kvällen så var det ban hoppning  har inte mycket att berätta om hoppninben för utam att det gick....... SUUUUPPERRRRRRR BRAAAA!! Men hade bra så länge. Kommer bilder senare. =)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards