tintinqb

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 23 augusti 2011 16:35

Heej jag tänkte ha veckans ekipage varje tisdag. Det går ut på att jag kommer lägga ut en bild på det finaste ekipaget den här veckan sen får ni se om det är just du som blir nästa vecka eller kanske nu det får ni se!!


Och veckan ekipge är:


   Jessica och Mille!! Tycker det är ett jätte fint ekipage!!! =)



Av Jonna Sunvisson - 23 augusti 2011 15:48

Heej i söndags var jag på utställning!!


  I första klassen fick vi möta en jätte jätte fin hingst!! Domaren som vi fick var jätte dålig! Allt som var fel på TinTin är igäntligen jätte bra! ( Sa iallafall welch domaren! ) Så vi fick bara 33p ( DÅÅÅLLLLIIIGT ) Men sen var det en barn klass det var sju st som var med. Där vann jag och TinTin Med 42p ( JÄÄÄÄTTTTEEEE BRAA )


  När jag var med i valack championatet så ropa dem inte ens upp mig fasst jag skulle komma in i ringen. Men när jag väl gck in så åkte jag ut fasst jag var inte först att åka


  ut. Men jag är nöjd med den dagen. Jag kom iallafall hem med tre st rossetter inte jätte mycket men bra! =) Hade bra så ses vi! Herrå!!


PS: Bilderna har Anna Sundell taggit! ( http://annasundell.blogg.se )


 

Av Jonna Sunvisson - 23 augusti 2011 15:30

Herre gud jag bloggade för ugefär en vecka sen!! Jag ber om ursäkt för det här!! Men igår började ju skolan. Vi har faktiskt fått ebn ny i klassen! Hon heter Alice. Jätte snäll tjej! Jag har inte bloggat för att jag har inte hunnit, orkat, inte haft lust och nu har jag jätte ont i huvudet så jag kan inte sitta vid datorn för länge!  Men jag ska försöka ha sattistiken på topp! Men då måste ni också hjälpa till hihi! =) Men vad vill ni se komentera gärna!! =)


   

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards