tintinqb

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 9 augusti 2011 20:49

Heej nu kom jag hem från stallet.  Tog bara en liten liten tur eftersom det regnade så himmla mycket!!  Men jag har inget att berätta om den här gången men hade bra i regnet herrå!! =)

Av Jonna Sunvisson - 9 augusti 2011 17:09

 

Puss på er!! <333   

Av Jonna Sunvisson - 9 augusti 2011 16:28

Jag älskar dig Lisa och jag längtar efter dig enormt mycket Jag hoppas du och jag kan vara någon dag!!  


Jag skulle vilja länka din blogg på min. Och jag kommer alltid följa din blogg. Jag an räkomendera alla mina blogg läsare om denna blogg! http://liaochniljljus.blogg.se 


Lisa du är min egen ÄNGEL!!!!!!   


Av Jonna Sunvisson - 9 augusti 2011 15:25

Nu har jag gjort jätte mycket inlägg om min bildtävling. Men jag tänkte skriva nu allting nu i detta inlägg. Först ska ni skriva eran namn blogg adress och eran mail ni kan anmäla er i detta inlägg också. I komenaten ska ni skicka en länk till eran bild. i kommer att vinna silikon gummisnoddar till häst!! Och ni ska skriva varför just du ska vinna!! =) men ycka till jag vill ha minst 7 anmälningar!! Hade gott och LYCKA TILL!!!!!! =) 


Av Jonna Sunvisson - 9 augusti 2011 15:21

Heej nu äntligen har jag fått internet. Nu kan jag blogga jätte mycket!! Men har ni anmällt er till bild tävlingen. om ni inte har gjort det så gör det nu!!!! =)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards