tintinqb

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 4 augusti 2011 22:46

Hej lägger ut en bild i detta inlägget för att jag är med i en bild tävling.


  Här är min bild!!

Av Jonna Sunvisson - 4 augusti 2011 13:39

Heej just nu sitter jag vid Emmas dator! ( http://vibymuppen.blogg.se ) Men kommer vara upptagen idag. Men TinTin ska ut  i skogen idag. Så skriver om det idag. Men ni har vell inte glömmt min mini-tävling??



Jag har inga bilder på den här datorn men ni klarar er någ. Men jag tänkte berätta om min favorit blogg.


Min favorit blogg är http://swejumpers.blogg.se     Har väldigt bra skrivning i sina inlägg. Har bra bilder och videos. Jag kan rekomedera den bloggen. =)


 

Blev en bild iallafall men den har jag redan lagt upp en bild men jag fick ta den iallafall!!!!!  

Av Jonna Sunvisson - 4 augusti 2011 12:00

Heej tänkte ha en mini-tävling! Det ska gå ut på att ni ska gissa hur många placketer. Om man gissar rätt så vinner man en gästbloggning på min blogg. =) Men man måste skriva in sin e-mail adress så jag kan berätta vad användarnamnet är och lösenordet. Men jag är lite tråkig också för man kan få en läkning här på bloggen. Man kan typ skriva i komentaren så här.


Namn: Ditt namn

Bloggadressen: din blogg

Din mail:


Komentera:

Jag tror du har 100000000 placketer och jag skulle vilja vinna en gästbloggning i två dagar. ¨



Typ så där jag har skrivet kan ni skriva. =) Lycka till!!!!!

  


Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards