tintinqb

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 14 augusti 2011 17:54

Av Jonna Sunvis - Torsdag 11 aug 16:47

Den som skriver den finaste dikten om sin häst i komematren vinner vita silikon gummisnoddar!! Lycka till



Ps: Regler: Ni måste skriva eran email adress så jag kan få eran adress hem så jag kan skicka gummisnoddarna på posten. =) Hade bra och lycka till!! =)


     Så här ser dem ut!! =)

Av Jonna Sunvisson - 14 augusti 2011 17:36

Heej nu har jag kommit hem från tävlingen. Jag börjar med clear anuden. Clear aunden så gick det bra vi fick iallafall hem en rossett. Han fick fel gallopp ganska ofta men jag rättade alla gångerna så det tog lite längre tid men jag fick som sakt en rosett. Sen till laget känndes han jätte fräsh. Men vi petade ett hinder för att vi kom jätte jätte nära. Toves häst var ganska slö jag tror hon fick 8 fel men annars fick hon fyra fel. Ida fick 8 fel och emma 4 fel. Vi slutade på 12 fel iallafall. Men annars har det varit en toppen dag men kommer ganska många inlägg i morron iallafall. Nästa helg ska jag på utställning. Hoppas det går bra  då!!! =)


PS: Var med i min dikt tävling mint 5 st ska vara med!! =)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards