tintinqb

Alla inlägg under december 2011

Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 21:07

Fråga vad ni vill jag lovar att svara!! :)

Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 21:02

Heej jag tänkte berätta om mitt bästa minne med Joel. Och det är ju såklart när jag tog ut honom från hagen med grimma och grimm skaft  första gången!!!! Jag  an bara inte förklara kännslan. Han var bara bäst!!!!! :)


 

Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 18:10

Typ: C  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2004  
VICTOR

*Maxad C
*7 år
*Hinderklok
*Snäll i all hantering
*LA hopp.
*Mjuk i munnen

Nu är världens snällaste kille till salu.
Victor är en maxad c-ponny(kommer ej växa över) valack, import. från holland.
Snällare ponny får man leta efter! skulle inte göra en fluga förnär lastar sig själv står lös på gången osv, osv.
otroligt lättlärd och mogen för sin ålder vill alltid göra sitt bästa!

Endast tränad dressyr pga ryttarens ointresse men går väldigt fint! mjuk i munnen och känslig för skänkeln.(ca LB nivå)

Hoppar allt stannar aldrig, väldigt säker ponny.
Är i full tävlingskondition, kvalad till LA som sexåring! är placerat felfritt på LA nivå idag, går stadigt och är redo för MSV B.

Han ser ut som en liten PRE, med sin långa lockiga man och svans. Trafiksäker van vid iprincip allt tar det med en nypa sallt. Och han fullkomligt ÄLSKAR barn.

Fler filmer och bilder kan skickas vid intresse.

Säljes endast pga. övergång till storhäst.
 
Fimlen är från i höstas, vinst LB+5 Victor är rankad som nr 25 /92 av alla c-ponnyer f.2004 LC-LA 2011.
 
Pris  85 000 kr

En underbar c-ponny!!!






Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 17:59

Gott Nytt År!!!



Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 17:48

Hej har fått ett önske inlägg på mejlen att jag ska visa bilder när jag rider någon häst som går i form och det kan vell jag göra!!


   

Datorn kunde inte visst ladda up mer bilder men de här är viktor föresten och han är till salu!!

Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 17:40

Hej tänkte ha lite tävlings bilder/Filmer minnen som ni kan sitta ocg titta på!! :)


   

               

Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 11:50

Hej fick ett önske inlägg från Jessi på www.swejumpers.blogg.se  En jätte bra blogg!!


Och hon ville att jag skulle visa bilder på när TinTin står/ Gångarter I form.


Och det kan vell jag göra!!


 

       ( vinsten från L:C.n )


<33333

Av Jonna Sunvisson - 31 december 2011 10:32

En snygg outfits tycker jag är orange marin blå och vit. Har ännu inga bilder på min nya otfits men jag tror att jag har på min förra outfits marin röd och vit.


  dock så ser man inte på denna bild det röda schabraket men men!! :P

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards