tintinqb

Alla inlägg under december 2011

Av Jonna Sunvisson - 24 december 2011 22:52

Jaag fick nyss en julklapp av mina kära underbara vrks u-sek medlemar  mamma och pappa att jagf ska få åka till göteborgs horseshowe!!

 Asså jag kan inte fatta det! jag är jätte näjd över alla prisenter jag har fått i dag!! TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR I DAG!!




Av Jonna Sunvisson - 24 december 2011 20:54

Jaaaa jag har fått the sims 3 djurliv är sjukt stoolt!!


Av Jonna Sunvisson - 24 december 2011 10:17

Jag var ju på julklapps hoppning förra helgen. Jag red  på tintin barbacka. Jag skulle hoppa 50 men på fram ridningen ville han inte fatta gallop så då hoppad jag 30 i stället. Men när jag kom in på banan så gick det super!

nolla på banan och tintin skötte sig jätte bra!! Här får ni se lite bilder!!


Joel ( Joel är min lossas kusin ) red också på tintin och mamma red Hästen Joel hihi.


Joel ( Kusinen )  red bommar på marken och mamma hoppade 50 cm!!


                  detta är bilderna från julklapps hoppningen!! :)

Av Jonna Sunvisson - 24 december 2011 10:07

Heej jag tänkte att ni skulle få veta det lilla jag vet om Joel! :)


Namn: Vallas Joel

Mamma: Vallas Evelina

Pappa: xadino

Ålder: 12

Kön: Valack

Gillar: Äpple


Fakta:

Joel är en mysig och rolig kille.

 Han är jätte duktig i dressyrn ( Fast han är väldigt svår att få ner i form. )

Han har gått L:B hoppning och L:A Dressyr med föregånde ryttare.

 Ibland när man ska ge han en socker bit så brukar han bara äta halva. Han är gansaka putttig men även snäll.

Han kan vara irriterande ibland att ha med att göra på marken men när man hoppar upp på honom är det som en helt annan  häst!!

I LOVE YOU JOEL!!


Här är en liten tomte bild på Linda ( http://thalinda.blogg.se )

och joel!!


   Min söta lilla PRINS!!

    

Av Jonna Sunvisson - 24 december 2011 08:40

Jaaa nu har jag fått internet i jul klapp! Fick ett litet paket i min julstrumpa!!

 Så nu kan jag blogga jätte mycket. Men som sackt i dag blir det nog inte så många inlägg eftersom det är julafton.

Nu ska vi äta frukost sedan öppna paket, Sen ska vi åks till min mormor och äta och öppna kapet. Efter det ska vi åka hem och fortsätta öppna paket!!

Men god jul och hoppas ni får mycket paketer!! :) 


  kunde inte kadda upp någon annan bild ( SORRY )

Av Jonna Sunvisson - 23 december 2011 22:13

Heej nu siter jag i pappas bil på väg hem. Är pirrig tills i morgon. Blir nog inget inlägg i morgon eftersom det är julafton. Har inte något att blogga om. Men god jul och gott nytt år önskar tintinqb.bloggplatsen.se

Av Jonna Sunvisson - 21 december 2011 16:21

Tittade änu en gång på mitt blogg värde och nu är jag uppe i

  Jag kan inte fatta det!!


Är sjukt glad över att jag starade denna blogg!

I love tintinqb.bloggplatsen.se


hihi hade bra och ta hand om er!

Av Jonna Sunvisson - 21 december 2011 13:58

 


var nyss på en hemsida som hette http://bloggvarde.se


och min blogg var värld 11878 kr

minns nelleberntssons var värd

 


De tittar inte på ens statesktik utan hur man stavar bilder osv...

sjukt nöjd med min blogg just nu!!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards