tintinqb

Alla inlägg under december 2011

Av Jonna Sunvisson - 30 december 2011 23:19

Heej fick en super komentar från www.vibymuppen.blogg.se  ( läs komentaren på 19 besökare vad hände :o )

Hon skrev att jag skulle inte skriva om besökar rekord hela tiden för att att det blir jobbigt att läsa samma sak varje gång. Och det har hon fullsdändigt rätt i. Och hon skrev också att jag skulle sriva mer om TinTin och joe, Bra minnen o.s.v

Och då tänkte jag efter.... Bästa minnet med tintin vad kan det vara... och då kom jag på. Så klart att det var när jag köpte han men förrutom det var det nog när jag vann L.C,n I viby. Jag vann med 6 sikunder och jag red som jag aldrig har gjort förr. En jätte härlig kännsla var det när jag stog på pris utdelningen.


 

Så klart muppar sig datorn så att jag inte kan ladda up den perfekta bilden på L:C Vinsten. Men kan lägga upp den i morgon!!


God natt! <33333 Tack emma I <3 yuo




Av Jonna Sunvisson - 30 december 2011 21:09

kom igen nuuuuuu!!


  Jag och min morfar efter lucia tåget!

Av Jonna Sunvisson - 30 december 2011 20:55

Heej har fått några frågor på min majl som de ville att jag skulle skriva här. Älskar sådant!! <33


 Varför ville du ha Joel??

 

             Jag ville ha Joel för att när jag hållde han i grimmskaftet ut ur hagen så var det som en varm våg komm i min kropp. Jag kände redan då att han var gudomligt snäll!!!

 

       Varför bytte du blogg???

 

Jag bytte blogg för att jag inte visste hur man gjorde design och jag tyckte det var krongligt med blogg.se ( Nu tycker jag inte det ) Och för att jag  Hade typ inga blogg läsare.

 

                  Gillar du gallop hästar??

 

Jag tycker det är  lite roligt att se på det men annars tycker jag att det ser lite plågsamt ut.

 

                                   Kan du lägga upp en bild på när du går lucia tåg?? ( Om du har någon bild förstås )

Visssssst!!

 

 

 

( Fasst detta var när jag gick på lekis!! )

 

:)

 

Detta var alla frågor jag fick!! Tack så hemskt mycket. :)


<3333

 

 

 

 

 

Av Jonna Sunvisson - 30 december 2011 18:20

Jag har ju bara  19 besökare just nu vad är det som händer vad vill ni läsa om!!  Jag har inget att skriva om mer. Men om ni ger mig förslag så skriver jag gärna menjag har inte något just nu att blogga om. Så snälla kan ge mig förslag annars kan ni inte läsa något!!!! :)

Av Jonna Sunvisson - 30 december 2011 18:09

Jag ska visa tre bilder på orange marin och silver färgade schabrak. Jag vill att ni ska komentera vilket schabrak som passar på TinTin och Joel.


( Silver )


 

Orange:

 


Marin Blå:

 


Jag tycker orange!

Av Jonna Sunvisson - 30 december 2011 15:26

            Sötaste lilla grisen!! 


Av Jonna Sunvisson - 30 december 2011 15:10

Nu har jag kommit in från en spännande resa med skotern.  Först åkte jag och Anki till grillkåtan och vände. Sen kom vi hem men Anki ville ta en liten bit till. När vi åkte enliten bit in i skogen så blev det en sluttning. Så jag trodde vi skulle välta! Men det gjode vi inte som tur var. Några meter bort krockade vi in i ett träd. Men det gick också bra tills slut. 5 minuter senare säger Anki att hon inte visste vart vi var. HAHAHA. Tills  slut blev det en brant backe och då kom Anki på vart vi var.


Detta var en spänade resa. :)

                                                  
                                                  
                                 ( Tina thörner och jag :) )

      Jan brink och jag! :) 

Av Jonna Sunvisson - 29 december 2011 23:11

Nu ska vi inte prata lika allvarligt som i förra inlägget.


Men ag tänkte bara fråga er en ända sak! Och det är om ni vill ha besökar reord på denna blogg så så fall vill jag se hur många som kan komentera!! Så många komentarer det blir så många inlägg kommer jag att göra!! :) Jag slutar på tisdag!! :)


  tintin i en värme kamera! :) <333333

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards