tintinqb

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Jonna Sunvisson - 27 december 2011 16:16

Heej läste på facebook att de kanske ska ändra reglerna!!!! Då kan jag rida med mitt snygga schabrak!!!

Är jätte glad just nu!! :)


Men jag skulle ju skriva efter jag hade åkt skoter men när vi kom hem så var det matlagning som gällde. Men vi åkte inte så långtför att det var så mullet och det hade vi rätt i! Efter två minuter när vi kom hem såg man inte fjällen längre!Alldeles nyss vardet snö storm. Men hörde att det blåser ström hemma också! Men jag hoppas att vi kan basta  lite sen så vi får upp värmen.

    

En sak till var det. Kanske på ny år ska vi hra en bad tunna. Men är fortarnade inte säkert.



Jag skickar med lite gammla bilder!


  Min hamster mintia!!!   Söta TinTin        www.thalinda.se Linda hoppar mini Joel

    

Av Jonna Sunvisson - 27 december 2011 09:31

Tjaba tjejs hallå. Snart ska vi äta frukost men jag hinner nog ett inlägg till!!! Sen ska vi nog åka skoter. Men bloggar mer senare. Hade bra!!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards