tintinqb

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Jonna Sunvisson - 26 december 2011 17:06

Heej nu är det bara 40 mil kvar tills vi är framme!! Så ungefär 5 timmar och 37 min är vi framme. Ska bli sjukt kul men nu ska jag titta på en film här på datorn. SES


Ps: Glömm inte att vara med på tävlingen!!



Av Jonna Sunvisson - 26 december 2011 16:56

Heej jag tänkte ha en l,iten tävling! Den går ut på att:



Ni ska skriva om någon häst ni tycker jätte mycket om! och den som skriver den bästa komentaren om en häst man tycker om VINNER!! Tävlingen är slut på fredag!!

Vinnaren får ett hemligt pris!!           

 

Kom igen komentera som ni ladrig har gjort förr!!! :)

Av Jonna Sunvisson - 26 december 2011 15:30

Nu är vi vid kumla. Trodde att vi skulle ha åkt för 4 timmar sen men så blev det inte! Men nu när jag inte har något att göra så kan jag ju blogga. Eftersom jag ska försöka ta besökar rekoerd så måste ju jag blogg! Men just i detta inlägg kommer det nog inte mer boksäver men i nästa så komme rni att få se!!


  Lilla t.t

Av Jonna Sunvisson - 26 december 2011 10:12

Nee det blev inte över 106 besökare i går.... Men jag ska vara snäll. Ni hade ju bara 45 minuter på er att ta mitt blogg rekord. Men idag är det nya tag. Jag haf redan 17 st läsare. ska föröka blogg så mycket det bara går!! Så att ni har något att läsa om. Men detta inlägg blir inget långt för nu ska jag packa och sedan ska vi rulla till loftdalen. Hade bra och ses i min biltur!


  Alla underbara lag!!!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards