tintinqb

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 6 augusti 2011 18:38

Heej jag skulle bara säga att jag villa ha mellan 6-10 komentarer på min bild tävling!! =)

Av Jonna Sunvisson - 6 augusti 2011 18:30

Heej nu den här veckan kanske det inte blir någon updatering för vi har inte något internet. Men ni kan kolla iallafall på gammla inlägg och passa på att komentera till bild tävlingen. =) hade gott puss och kram Jonna!! <3

Av Jonna Sunvisson - 6 augusti 2011 18:12

Heej känner mig lite taskig nu för att jag är hemma oss Emma nu och hon sitter och smörjer minns jag sitter och bloggar!! =) men nu blir det ingen bild eftersom jag har Emmas dator.  Men apropå bild ni har vell inte glömmt bild-tävlingen?? Glöm inte att ni vinner silikon gummisnodar!!! =)

Av Jonna Sunvisson - 6 augusti 2011 10:54

När jag va och tävlade i örsta så var nämlingen hockey spelaren Jörgen Jönsson där.
Vi fick en bild och autograf.

 

 


Av Jonna Sunvisson - 6 augusti 2011 10:40

I tävlingen på rosa autfitsen så van Willma http://poniz.blogg.se du har vunniet en länkning här!!!!!


Ett stort GRATTIS!!!!!

Av Jonna Sunvisson - 6 augusti 2011 10:08

Just nu på bild tävlingen kan just du VINNA


  Silikon gummisnoddar!!!


När jag har utsett en vinnare får ni skicka eran adress till mig min mail är tintinqb2000@live.se    Men jag skriver först på bloggen om ni har vunniet eller inte.  men som sakt man kan VINNA silikon gummisnoddar som vi skickar till er men glömm inte att skriva eran mail adress också!!    Tavcksam om ni är med på denna tävling!! =)

Av Jonna Sunvisson - 6 augusti 2011 10:04

Här kommer bilder på mig från marion lägret!!


         

Av Jonna Sunvisson - 5 augusti 2011 20:35

Heej har precis ätit upp min pizz. Vi var trötta och inte orkade laga mat efter vi hade ridet i lindhul. Och det är just ridningen jag ska skriva om i det här inlägget. Idag tränade jag på att rida som en klocka. det var cavaleti bommar som en klocka så här såg det ut.


  Det röda är bommar och det blåa är hinder som kanske är 20cm höga. Jag skulle träna på att ha smmlad gallopp hela tiden. Så att Tintin lär sig att lyfta lite mer på bak hovarna. Och kunna orka. Det var väldigt rolig övning. Först skulle jag bara galloppera på en volt och hoppa dem här sprången. Men lite efter så skulle jag Hoppa ytterkant på hindrenrna och innerkant på bommarna sen när det kändes bar så bytta jag och gjorde övningen tvärt om. Hna var väldigt trött efter ridpasset. Men om ´jag var ni skulle jag prova den här övningen nån gång. Men imorgon ska jag rida ut barbacka så han få vila lite. Men jag skriver då med!!



OBS!!!!!! Ni har vell inte glömmt att vara med i min bild tävling??

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards