tintinqb

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 20:21

Heej jag skulle villja tacka alla för att jag har fått ett nytt besök rekord. tack tack taaaaack!!! Läs nu ännu mer så jag kan få ett nytt besök rekord. Kanske till och med i morgon. HIHIHI


 

Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 17:47

Heej nu ska mamma till stallet och lina T.T. Men jag har inget att säga mer om det men här kommer lite bilder ni inte har sett förut!! =)


               Det var några nya bilder men hade så himmla skönt så ses vi i något annat inlägg.  


Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 16:47

Den som skriver den finaste dikten om sin häst i komematren vinner vita silikon gummisnoddar!! Lycka till



Ps: Regler: Ni måste skriva eran email adress så jag kan få eran adress hem så jag kan skicka gummisnoddarna på posten. =) Hade bra och lycka till!! =)


     Så här ser dem ut!! =)

Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 16:44

Sex sanningar i livet:
1. Du kan inte sticka ut tungan och titta upp i taket på samma gång. En fysisk omöjlighet på grund av senor i nacken.
2. Alla idioter, efter att ha läst punkt 1, kommer att prova det.
3. Och upptäckt att punkt 1 är en lögn.
4. Du ler nu för att du är en idiot.
5. Du kommer snart att dela detta med en annan idiot.
6. Det finns fortfarande ett dumt leende på läpparna. Jag ber om ursäkt för det här men jag är en idiot och jag behövde sällskap.....♥ ;)

Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 13:33

Hej nu har jag jätte jätte ont i min lilla mage. Har haft det rätt så länge men morfar är på väg att köpa en fisk grateng så att jag kan äta. Jag sa till Lisa att jag hade ont i magen och mådde illa. Så jag ville inte att hon skulle komma för då kunde ju hon också kanske få ont i sin mage också.


 

Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 13:32

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Jag har redan 22 st som läser min blogg. Jag vill tacka alla dem som läser min blogg!!!!! =)



Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 10:08

Heej nu ska bästa lisa komma ska göra en bild till henne vänta.....



 

Av Jonna Sunvisson - 11 augusti 2011 09:39

Heej allihoppa tänkte starta daen med lite bilder.



       

Nu har jag blogg torka. Vet inte längre vad jag ska skriva om. Kan inte ni hjälpa mig. Jag vill att ni skriver era önske inlägg i komentaren. Snälla hjälp mig.


( TACKSAM FÖR SAVAR!!! ) Hade bra!!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards