tintinqb

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 23:58

 

Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 23:38

Heej. Idag har jag variet och lystnat på min granne Micke. Skiiiiiiiiiiit Duktig var han. Men nu är jag trött så jag får skriva lite mer i morgon.

GOD NATT !!!

//JONNA

Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 23:30

Heeej! Nu har jag ( Mamma ) fixat bilder på några som hoppade på haggabys pay and jump. Mamma ska skicka dem till er som vi har tagit kort på. Vet ju inte om jag får lägga ut bilder på er.

Men hoppas ni har haft en bra midsommar.

  Lilla söta Caspian!!!!  I  YOU!!!!!!!!!


Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 18:05

Heej! Nu ska vi åka till Anki och Niklas. Vi får se om jag bloggar mer idag för jag stannar där ganska länge. Men nu måste jag åka herrå!!! =)

// Jonna

Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 10:00

Ha ett trevligt midsommar allihoppa. Vad kommmer ni göra idag?? ( Komentera )

Jag ska först åka till omeberg. Och sen ska vi åka till ica och köpa grill saker. Och sen ska vi åka till några som heter Anki och Niklas.

Men ha ett glatt och trevligt midsommar.

 

Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 09:55

Heeeeeeeeeej. idag har jag haft min hund Prins Caspian i ett år. I Går åkte vi kl 7 och kom hem kl 7 på morgonen. Så nu har jag haft han ett helt år.

I    YOU!!!!!!!!! vAD HAR NI FÖR HUR DJUR KOMENTERA

tACKSAMM FÖR SVAR!! =)

Av Jonna Sunvisson - 24 juni 2011 09:46

Heej! Jag tänkte berätta lite om min kanin Lakritzo. Han är 2 år gammal. Han är svart och har lite längre hår mellan öronen. Han är en dvärg kanin. Och han är enormt tuktig på att hoppa. Han har hopppat en meter. Men en tjej som heter Lisa ( http://lisaochniljljus.blogg.se ) Det var där jag köpte han eller jag fick han det utsom. Lisa du är bääääst <3 . Han har hoppat 170cm långt med mig. hans bur är en meter lång en meter bred och en meter hög. Det är en som heter Viktor som har byggt den. Men det var allt för mig.

Herrå.    

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards