tintinqb

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Jonna Sunvisson - 26 juni 2011 22:18

Heej nu har jag ättit och så,så nu är väll dags att blogga. Jag har inte hunnit att blogga idag för att först kl 10.00 Jag Ida Lisa.p Och Lisas kusin Linnea. Vi satt i serveringen. Det var p&r i vrestorp ( rinken. ) Sen åkte jag till satllet och tog en ridtur i skogen. Vi gick runt tystinge rundan. Först var han lite tittig men inte mycket. Vi gick vid ett eliuspår men det finns en stig där gick jag. Men lite senare slappna han av men typ 5 min senare så var han skit tittig!!!!! Det regnade ju också och ni vet ju att TinTin hatar regn. Först hoppa han till för en liten stock typ. Sen för lite stacket. När vi hade gott ett litet tag så finns det lite hästar där och då såcklart skulle en av hästarna trava fram och tillbaka hela tiden så att TinTin blev ännu stressad. efter kanske 100-200 m bårt stog en annan häst där som heter birk.

(   så här ser han ut. Men iallafall så kom han i full galopp och då hoppade jag av. För det första för att man vet aldrig vad TinTin hade gjort och för att jag ville se ett föl unge som stog en hage bort. Men sen kom vi in till skogen och då slappna han av. När vi var i lindhullts backen så galopperade vi upp. Det var ett träd som hade blåsst ner och sen när jag kom i full galopp så hoppade jag det. Gick super. Typ hela skogs turen gick han i form. Men nu har jag inte så himmla mycket att berätta om min spänanade rid tur Så herrå!!!!< =)

// Jonna

          

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards