tintinqb

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Jonna Sunvisson - 21 september 2011 20:48

Heej nu har jag kommet hem från stallet och jag har ridet TinTin . Joel följde med också. Fasst mamma hållade bara i honom men i morron ska jag rida honom. =) Kan inte blogga så mycket mer för jag ska äta och kolla på bonde söker fru. =)



       Gick inte och ladda ner en ny bild på tintin men jag tog iallafall en bild. =)

Av Jonna Sunvisson - 21 september 2011 15:25

    

Av Jonna Sunvisson - 21 september 2011 15:16

Heej tänkte ge er lite fakta om Joel. Jag vet ju inte jätt emycket om han men jag berättar så mycket jag bara kan. =)


Han är en valck 12 år. Han går LB hoppning kapacetet för högre LA P:1 Dressyr. Han är en underbar ponny som är jätte lik TinTin. Han är snäll och lugn i de flässt sitvationer.  Hans förra ägare linda Tycker jag red han supper och jag hoppas du ser detta inlägg. =)    I morran ska nog han få gå ut i skogen. Jag kan berätta hur han är i skogen. Han är cool lugn tycker jag iallafall den lilla biten jag gick. =) Jag kan inte så himmla mycket mer nu men kommer mer fakta när jag har lärt känna han lite mer. Hade bra! =)


   

Av Jonna Sunvisson - 21 september 2011 15:08

Nänkte lägga upp en dressy rvideo på honom jag rider han inte det är en tjej som heter linda ( http://thalinda.blogg.se ) Ser ni att han går i tackt med låten?? =)



Hade bra!!

Av Jonna Sunvisson - 21 september 2011 14:54

Heeej nu ska jag sätta upp min nya blogg design den blev inte jätte snygg men den får duga så länge. =)

Av Jonna Sunvisson - 21 september 2011 14:21

Heej nu kom jag hem från jönköping. Och vet ni vad??? Jag har köpt en c-ponny som heter Vallas Joel ( Kallas för Joel ) En under bra lite ponny. Ser prick och betrersig prick som TinTin. Därför nu måste jag byta blogg design. Bloggar mer sen närvi har varit i stallet. =)


Kramar jonna



Joel:


       


OM NI VILL VETA MER OM HONOM KAN JAG TIPSA EN BLOGG http://thalinda.blogg.se   =) Hade bra puss hej

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards