tintinqb

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Jonna Sunvisson - 2 februari 2012 21:49

Hej idag blev det inge ridande utan mamma åkte upp inannan hon börjde jobba och

lina båda två efetrsom jag var på dansen idag.


Som jag har hösrt gick det jätte bra för båda två. De fick även gå löst i ridhuset samtidigt men ingenting hände.

Båda såg ut som att de inte fatta någonting! ;)


Vet inte exakt hur det gick så därför kan jag inte berätta på pricken.. :(


Men i morron vet jag inte om jag sla rida eller inte. Men om jag ska så skriver jag det.





Av Jonna Sunvisson - 2 februari 2012 15:14

 


Hissar min egen ridväst. Jag tycker den är smidig och bra. Den har lila beta 3. Alltså en super säker väst. Man

få ju även tävla med den om man inte tar bort den lila lilla lappen som det står beta tre på föstås.

Den är absolut den smidigaste västen jag har povat.


Och jag skulle kunna ha på den dag in och dag ut.

Så om ni vill ha en bra säkerhetsvästa

rekomenderar jag stort denna väst!!!!! :)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards