tintinqb

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Jonna Sunvisson - 1 februari 2012 16:17

      Hittade detta tröjor på mountain horse.

Tycker det är snygga och verkar sköna. Tycker att marin blåa fleecen var lite extra snygg.

Ser ut som en bra tröja att ha när man rider. Skulle själv kunna ha en sådan tröja.


Av Jonna Sunvisson - 1 februari 2012 15:51

Heej skerev ju igår att ett inlägg skulle komma upp hur det gick men fassnade framför tv.n

så blev inget inlägg.



TRÄNINGEN:


Som sakt följde min pappa med migigår och därför har jag inte tagigt några bilder o.s.v

Men iallafall... Föst såklart skritta jag på lång tygel. ( Red ju barbacka så trava inte jätte jätte mycket )

Träna på att passera hösrn och öka på lång sidorna.

TinTin var pigg och arbetade bra med formen och med bakbenen.

 

Sedan trava jag och lade många volter vid hinsdrerna. Jag kännde att han var lätt att ställa åt båda hållen.

Sedan fatta jag galopp och jobba ner han. Efeter jag hade jobbat ner han så prova jag att öka och minska.

Men även att fortsätta ha ner han i formen.

 

När jag hade värmt upp han hopopade jag lite granna. Gick bra det högsta jag hoppa var 60cm. Men som sakt hade jag ingen sadel.

Det gick bra. Sedn hoppade jag ett annat hinder som tåg brevid det röda. ( Ett kryss. )

Hoppa det kanske bara 50 cm.

Sen hoppade jag de på en volt Träna även på lite omhoppningsvängar. Gick super!!!!

 

 

Jag är jätte nöjd med han!

 

 

 

 

 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards