tintinqb

Alla inlägg den 3 februari 2012

<3

Av Jonna Sunvisson - 3 februari 2012 22:26

 

 

 Vad skulle jag göra utan dig??

Av Jonna Sunvisson - 3 februari 2012 21:30

Hej kom nyss hem från en jätte bra löshoppning!

Båda var jätte duktiga. Joel klev över 110 cm och TinTin mellan 90-100

cm.  Följade var också med.


Jessica med Rita


 

Bästa Emma med ponnyn Zilda.

 

Helen med hästen Ior.

 

Ella med nordsvensken Rambo.

 

Och jag med mina två små ponnysar Joel och TinTin.

   



Av Jonna Sunvisson - 3 februari 2012 13:39

   Om man läser på bloggar skriverju många att de inte kan välja om de ska dissa eller hissa dessa schabrak. Men jag måste säga att jag hissar de. Jag tycker de är coola och de ser anorlunda ut än var de andra schabrakerna ser ut.


Hissar lite extra detta oange och tukosa!


  Dissar faktiskt ingen!

Av Jonna Sunvisson - 3 februari 2012 13:18

Fick reda på i morrse att vi kanske ska löshoppa idag. Men är inte helt säkert än.


Vi ska vara i lindhult efter kl 3 blir det. Och om det är någon som vill vara med ch löshoppa så kan ni vell komenetra??


De flesta som läser min blogg har ju mammas mobil nreller har på facebook. Så ni kan ju kontakta henne om ni vill veta mer. Vi ska ju löshoppa för att jag vill att Joel inte ska tycka det är jätte jätte roligt att hoppa. Iallafall inte så mycket så att han bockar,ökar efeter hinder för mycket osv.


Så om vi ska löshoppa får han spri´nga och busa av han.


 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards