tintinqb

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Jonna Sunvisson - 13 februari 2012 19:17

VILL DU GÖRA RENT DIN HÄST MED ETT JÄTTE BRA SCHAMPO FÖR PRISET 129:- ??

ISÅFALL TÄVLA HÄR PÅ HTTP://TINTINQB.BLOGGPLATSEN.SE


Följade saker som ni måste göra för att VINNA! Är att gissa vem denna ryttare är.

Vinnaren kommer att lottas ut i morgon!

    

Av Jonna Sunvisson - 13 februari 2012 18:31

Den tävlingen jag är mest irriterad på mig själv och vissa andra var när jag 

tävla i witvång!!! Det var såhär att jag skulle hoppa en L.C efter hinder nr 8 så var det omhoppning. 

Jag red som bara den till nian. När jag kom till nian så stanar han och tappar tränset. 

Men TinTin hade fortfarnade bettet i munnen. Anita,dommaren sa att hon stopp klockan. Men fuktionärerna 

kom fram till mig och sa att jag skulle hoppa av... 


Jag hoppa av och trodde att jag skulle få hoppa upp igen. Men det fick jag inte. 

-- Jaha då blev du tyvärr utesluten,sa Anita. 

med en förvånad röst. Mamma hörde inte att Anita stoppa kl så tyvärr fick jag inte göra någon omstart eller så. 

GUD VAD JAG VAR ARG PÅ DE DÄR FUNKTIONÄRERNA DEN DAGEN!!!!! 



Av Jonna Sunvisson - 13 februari 2012 17:40

Nu får ni vara berädda. För ikväll kommer det komma upp en tävling här på bloggen! 

Jag kommer att fixa ett bra pris till vinnaren! ;D

Av Jonna Sunvisson - 13 februari 2012 15:36

Gå in på denna sköna tjejs blogg! Den äger! 

Hon rider hur bra som helst! Och hon är lugn men ändå rolig. 

När ni kikar in på bloggen kommer ni nog veta precis vem det är! 

Hon har även fott en ny häst så peppa henne med komentarer!


Hon är iallafalla helt klart bäst!!!!  


 

Är den inte för söt??     

 

Klicka på en utav bilderna för att komma till hennes blogg!!  

Av Jonna Sunvisson - 13 februari 2012 14:57

Hej har kanske bestämt att jag ska på film kväll på lördag med en tjej som heter Helen. 

Men vilka filmer ska man titta på?? Snäll komentera!!!

Av Jonna Sunvisson - 13 februari 2012 14:39

 

Av Jonna Sunvisson - 13 februari 2012 13:10

    

   

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards