tintinqb

Alla inlägg under juli 2011

Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 10:36

Heej ni har vell inte missat att rösta????

http://www.agria.se/tavling/hem/hastsommar#gly-date;85;NOTE-8JFGMS-0  


Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 00:10

  hiss eller diss?? Jag tycker verkligen hiiiiiiissssssss!!!!!!!!!! I   MH

P&J

Av Jonna Sunvisson - 3 juli 2011 10:32

Heej i går var jag på P&J fö att stärck amitt mod från lag finnalen. Jag hoppade först 60 cm. Gick super kom nolla. Sen skulle jag ha fått valt mellan 70 och 80 men jag valde 70 för jag ville stärcka mittt mod och för att TinTin var lite seg.  När jag hoppade 70 så var han typ 20 cm över  hindret. Men sen på det sista hindret så stanna han för att annars skulle vi få hoppa tre oxrar för han kunde inte lägga ett till galopps språng. Men jag var nöjd endå. 

  

   

Av Jonna Sunvisson - 3 juli 2011 10:07

Heej!! Ni vet säckert att jag tillhör viby rid och körsällskap. Och jag tror också att ni har läst på andra bloggar om detta men jag måste ju också berätta lite granna.

Jag hoppade inte förhoppnings klass för att TinTin kanske skulle blivet trött. Och jag hoppade först i laget. TinTin hade variet lite busig på fram ridningen men inte så himmla faligt. Så jag gick in på bannan och red runt men jag kännde att han var lite stel och så. Och helt plötligt var han rädd för högtalarna och hindret vi hoppade bäst på. Och sen vägrade han att gå....... Fasst till slut så gick det. Fasst när vi skulle hoppa ettan så bara drog han på hindret och bocka efter. och sen hållde han typ på sådär hela bannan. Jag sluttade på 8 fel.

Men Tove Ida och Emma  var fel fria så vi kom till om hopning. jag slutade på åtta fel igen Tove  och Ida slutade också på åtta fel men Emma klarade det med 4 fel.

Men vi kom inte på placering men vi kom etta i totalen!!!!!!!!!!!!!!!

  så här såg banan ut ett svart 2 blå 3 orange 4 brun 5 grå 6 gul 7 ljus lila 8röd 9 grön om hoppningen var 1,2,7,7.9.11 11.an finns inte med tyvär.   vi i laget   alla lag   Vi hade lite sumba underhållning i pausen.

Av Jonna Sunvisson - 3 juli 2011 09:59

Heeej förlåt för min dåliga uppdatering. Men jag har tävlat variet med kopisar och så så Jag har inte orkat så himmla mycket. Men det ska bli ändring på det nu!!!! =)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards