tintinqb

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 23:22

Till en kära vän


Godnatt, min vän



Godnatt, min vän
drömmen väntar på dig
gömd i nattens sammetsgardin
den finns, bara för dig

Godnatt, min vän
låt drömmen komma till dig
en smekande, lekande vind
kysser din kind

Godnatt, min vän
kärleken väntar på dig
gömd i nattens sammetsgardin
den finns, bara för dig

Godnatt, min vän
molnen, de dansar för dig
i vårvindens valsmelodi
de finns, bara för dig

Godnatt, min vän
morgonen väntar på dig
gömd i orden som han säger
finns kärleken till dig

God natt, min vän ...god natt till allihoppa!!!


 

Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 23:05

Hej! Vilken bloggare ska bli dagens blogg??? Skriv era blogg adresser och erat namn. Och varför just du/ni ska vinna!! =)

Lycka till

  minst 5 tävlande!! =)

God Natt!!!!!!!!!!!   

Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 17:19

Heej!! Jag skulle bara berätta om vart man komenterar. Längst upp vid hörnet  åt höger sida trora jag. Alltså längst upp i hörnet på inlägget. Hade bra ses!!!

      hahahahahahahahahaahaha det här är ju stöet skööööönnn!!!

Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 13:17

        kolla bara inte på mit face!! hihihihih   Där hade vi ett bra hopp

tv

Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 12:38

Heej! Nu sitter jag vid tvn och bloggar. Har rättts så trist så jag tänkte göra en tävling. Jag skriver några fråger och sen ska ni svara på dem. Ni får en länkning på min blogg eller så får ni en bild jag kommer göra på eran häst eller hund eller vad ni nu har. Ni får välja mellan dem två.

  1. vad heter min häst??
  2. vad heter min katt??
  3. vad hette min första hamster???
  4. hur högt har min kanin hoppat??
  5. vad är minhäst för ras?
  6. vad är min kanin för ras??
  7. vad är min hund för ras??
  8. vilken klubb är jag med i??
  9. vilken är min favorit artist??
  10. vilket år tal gillar jag mäst??

Här var alla fråger så nu är det bra att skriva. Minst 5 tävlande.


Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 11:44

  minst 5 komentarer!

Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 10:36

Heej ni har vell inte missat att rösta????

http://www.agria.se/tavling/hem/hastsommar#gly-date;85;NOTE-8JFGMS-0  


Av Jonna Sunvisson - 4 juli 2011 00:10

  hiss eller diss?? Jag tycker verkligen hiiiiiiissssssss!!!!!!!!!! I   MH

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards