tintinqb

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Jonna Sunvisson - 7 juli 2011 20:02

vilken hingst tycker ni mäst om

1

        

2

 


3

 

tacksam för svar!! =)

























Av Jonna Sunvisson - 7 juli 2011 18:54

Heej ni har vell inte glömt att rösta??? http://www.agria.se/tavling/hem/hastsommar#gly-date;484;NOTE-8JFGMS-0    om ni röstar lägger jag till en länk på min blogg och så lägger jag till er på blogglovin. =)  skriv bara eran blogg adress.

Av Jonna Sunvisson - 7 juli 2011 18:46

Hej! Jag tänkte berätta om hur man kan göra bloggen bättre.

  • Man tar lite stycken då och då.
  • Stor bokstav och punkt.
  • försöka stava rätt
  • skriva mycket
  • ha några tävlingar
  • skriva vad man har gjort
  •  Ha några bilder då och då
  • Lanske byta header nån gång
  • och att man har lite humor i det man skriver.
Av Jonna Sunvisson - 7 juli 2011 13:48

Heej. Igår sa ju jag att jag skulle hopp träna på kvällen men det var visst i dag. Så jag får vell berätta nu hur det gick! Vi åkte upp med hästen. Jag börja skritta fram såklart sen trava jag han lite ooch skulle hoppa fram på 20cm kryss. Det gick bra men sen skulle jag hoppa ett räcke i trav men TinTin rev hela hindret. Så jag började gallopera fram efter vi hade rivet så jag kunde komma i galopp. Jag och TinTin ska ju debutera L.B nästa helg i örsta så jag tränade på att hoppa 80 cm banna. Vi höjde upp det där jag rev ( Orange fäärg hade det hindret ) Till 80 cm. Jag hoppade det och det gick super. Sen hoppade jag en annan oxer som också var 80cm Det gick också super. Men sen skulle jag hoppa en bana det var tre hinder framme. Jag tyckte det gick jätte bra att hoppa en 80 cm banna men bannan var det fem hinder för jag tog samma hinder några gånger. Men sen gick vi hemmot för att mamma skulle åka att jobba. Men det var min träning i dag. Hoppas ni hade bra så länge. Ps: Ni är vell med på dagen blogg??? Om ni inte är det så tycker jag att ni ska anmälla er nu!!! 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards