tintinqb

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Jonna Sunvisson - 8 juli 2011 19:10

Heeej nu ska jag börja med veckans prudukt.

och denna vecka är det........













































































   det är b-vitamin.  Jag har den själv och jag tycker den är super!!!!!! =)

Av Jonna Sunvisson - 8 juli 2011 18:52

Hejsan!!! Nu har jag kommiet hem från karslund. Det var jätte roligt att kolla fasst först var det lite lång tråkigt. Men sen var det roligare och roligare!

Detta köpte jag.

1: En fjordhäst afich

2: en cola

3: Godiiiiiiis

4: Kex choklad

5: En handburgare


Nu har Jennifer kommit. Hon och mamma åkte upp till stallet och fixa TinTin.

Men jag skulle ju berätta den som van i dag men jag fattade ingeting så jag kan tyvär inteberätta det men jag kan lägga ut nogra bilder. Men inte idag för jag hinner inte men kanske på söndag eller måndag vi får se.

herrå! =)


Av Jonna Sunvisson - 8 juli 2011 09:05

Heej snart ska jag åka till karslund och sälja grejer med min morfar. För det är ju fjord SM. Jag kan skriva vad de hette de som kom placerade. Därför kanske jag inte hinner att blogga så himmla mycket idag för jennifer krause ska sova över hos mig tills idagför att jag ska ju på utställing och ska rida engelska klasser i eskilstuna och då ska hon med. Så det kanske inte blir något bloggande i morgon heller men vi får vell se. Hade bra så länge herrå!! =)

 


Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards