tintinqb

Alla inlägg under juli 2011

Av Jonna Sunvisson - 26 juli 2011 22:07

tänkte ge er lite fakta om några kändisars hästar.




ROFFES!!!


    

  • Namn: Quintero la Silla
  • Födelsesår: 1998
  • Race: Holstener
  • Avstamning: Quantum - Chamonix
  • Ridat av Rolf sedan: 2005
  • Vigtigste resultater: 2005/2006: placerat i internationale Youngster-klasser, 2007: Landesmeister i Schleswig-Holstein, vinnara av Falsterbo Grand Prix, placerat i Grrand Prix i Münster, Paderborn, Bremen och München, 2a i World Cup i Helsinki, 2008: flera placeringar i internationella Grand Prix, medlem av det svenska Nationslag, 5a med svenska laget ved CHIO Aachen, 7a i World Cup i Geneva, 2009: 8a i World Cup i Leipzig, vinnare av Mercedes Swiss Masters i Zürich, 3a i World Cup i Göteborg, vinnare af Bremen Grand Prix


Av Jonna Sunvisson - 26 juli 2011 21:40

Hej idag blev det ingen ridning eftersom att vi sttanade kvar lite för länge hos Emma och dem. Jag och Emma skratta hela tiden kändes det som. Men i morgon lovar jag att göra ett inlägg om hur det gick när jag red TinTin.


Nee nu kan jag inte blogga mer för nu ska jag hoppa ner i min pool och göra ett kvällsdop hade bra så länge herrå. =)


 

Av Jonna Sunvisson - 26 juli 2011 16:31

Idag ska jag rida TinTin. Har inte variet hos min lilla under bara ponny på en och halv vecka. Längtar som en liten gris efter han. Jag tror att jag ska rida lite i skogen.  Jag ska nog rida vid klätter stället. 


Kankse tar några bilder är inte säcker.

  Nu när jag ändu bloggar så tycker jag att ni ska gå in på  http://swejumpers.blogg.se  Älskar verkligen bloggen.


Blir ett kort och tråkigt inlägg men jag bloggar endå. HIHIHI!!!!


Just nu sitter jag vid Emmas dator så det blir ingen bild nu. =)


Av Jonna Sunvisson - 25 juli 2011 17:18

Heej förlåt att jag inte har bloggat så himmla mycket men har inte haft lust eller så.  Igår lös hoppades TinTin. Mamma var  bara där och min moster och några andra. Jag följde inte med för att Emma skulle komma. Men idag kl 7 ska v vara hos agnes och grilla det kommer sitta fint i min lilla mage. Men jag hinner tyvär inte att blogga nu men hade bra så länge herrå!!



Ps: Jag hinner inte att skriva mer för att jag ska rida innan vi äter. =)


 

Av Jonna Sunvisson - 24 juli 2011 11:14

  ett stort grattis enu en gång

Av Jonna Sunvisson - 24 juli 2011 10:44

På min veckans produkt var det arnika som var rätt och där gar vi en ensamm vinnare som heter Ludvig axäng. Du har vuniet en bild jag ska redigera!!!!!!! =) Ett jätte stort grattis Ludvig!! =)




Av Jonna Sunvisson - 23 juli 2011 17:28

Heej!! Nu har jag kommit hem i från att ha provridet en häst som hette Viktor gick jätt bra. Han va hur snäll som helst men jag har inte så mycket att berätta om det. Hade bra så länge herrå!! =)



  

Av Jonna Sunvisson - 22 juli 2011 11:07

Heej förlåt att jag glömmde att berätta om min semenster.


Efter vi hade variet på carlstens fästning så åkte vi hem och åt handburgare. ( MUMMMMSSSS ) Sen skulle vi gå en liten sväng méd Caspian och då kom jag på att vi kunde ju ha smartatre en 5 klassare. Vi plockade lite växter

och då skulle man skriva ner vilket träd löven kom i från. Jag och linda kom delad 1.a en spelade vi lite geni. Jag vann igen.    Nästa dag åkte vi till hedmans häst ( Lena ) Vi sov över där. Idag vet jag inte vad vi ska göra. Men jag skriver ju vad vi håller på med. =)

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards