tintinqb

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Jonna Sunvisson - 22 november 2011 18:21

Tja!! Nu har jag fixat en ny header!


Jag tänkte att det passar bra med lite viner stämmning på min blogg därför valde jag lite viner vilder!


 

Av Jonna Sunvisson - 22 november 2011 17:48

Vill du va i mina skor för en VECKA!! Vill du sitta & blogga och göra min blogg till en jätte bra!!  Få dina ord rakt in i andras huvuden? Kanske gör du det så bra, att du får flera tusen nya läsare till just din egna blogg. Kankse folk gillar det du har att skriva om & fortsätter följa dig. Kanske nån får up ögonen för dig & vem du är. Känslan att nå ut till flera tusen varje dag är SUPER ( INte för att jag har haft den men jag är nästan 100% säker på att den är super! ). Många kämpar varje dag för att NÅ ut till nåra hundra eller ens knappt det. Tro mig jag vet. Jag har SLITIT med min blogg & förökt att göra min blogg toppen! Men nu har du chansen att hjälpa mig!! Nu vill jag dela med mig till er.

Du får GÄSTBLOGGA hur många inlägg du vill!!  på min blogg en HEL VECKA.  Länk till din egna blogg självklart. Skriv om vad du vill, hitta nåt som fångar mina läsare till din egna blogg. Flera långa inlägg och massa bilder får du lägga ut, film om du vill det. Min blogg blir DIN för en dag :)

Ta chansen!!

Detta behöver DU göra för att delta :

1. Kommentera att du är med i tävlingen. Glöm inte namn, mejl & bloggadress i kommentaren.

2. Länka TINTINQB.BLOGGPLATSEN.SE  på din blogg, med denna bilden & texten. JAG ÄR MED ITÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!

 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Presentation


Heej mitt namn är Jonna. Jag har två ponnysar som heter Quite Bright och Vallas Joel. Om ni vill följa oss igenom våra motgångar och våra framgångar fortsätt följ min blogg då!! :)

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om??
 Outfits
 TinTin
 Joel
 hoppning
 tävlingar
 dressyr
 rekomendationer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Jonna Sunvisson

 

Dagens Bild

    


Ovido - Quiz & Flashcards